nk lagu ape ?

Friday, September 24, 2010

Makanya Di Pagi Raya Itu

tetiba lak gua rasa nak masukkan gambar ni..sebenarnya ni gambar balik dari beraya rumah kak ana, bekas pekerja taska nenek. Kak Ana suruh datang Monday sebab dia nak masak rendang dengan laksa penang....mana makanan? malas nak snap sini sinun....cover line la sket....

hari tu gua memang tak gi beraya pun sebab jalan jem mak aiii...Tuhan je la yang tau...nak pusing kiri kanan tak boley....ramai tul orang kelantan balik beraya...at last daddy gua gi beraya rumah kak ana je....lalu jalan Lati masuk ikut Lubok Jong...terus le ke sempadan siam dekat rumah kak ana tu....dekat je kalau kira dr rumah nenek mok...balik umah kak ana my mom & dad nak singgah rumah seseorang..dia kata makcik & pakcik tu orang susah...so singgah jap kat kedai dia...sedekah la apa yang patut...kasi duit raya sikit....ini bukan makcik tua yang gua cakapkan tu......


misteri di balik tingkap...gua bukan nak bunuh diri time ni...gua cuma rasa nak terjun tingkap sebab makan banyak..perut dah sendat...hahaha



dah....gua stop dulu...jangan tenung gambar gua lama2 takut semakin hari semakin sayang..

No comments:

Post a Comment