nk lagu ape ?

Tuesday, May 28, 2013

ape yg korang sume fikir bila tengok gambar niem.... sedih kann ?? alkisahnya baru niem.. seorang kawan saya niem dye kena tegur nan kawan kiteorg..... n.... bnde yg di tegur nie buat die jatuh bawah sangt..... sian kot.... :(

apa yg die buat tak salah mana pun... cume kawan die kate ape yg die buat memalukan..... bagi saya tak punn.... die cume nk blajar jadi sndiri.... tp masyarakat selalu menganggap negatif... mujur tak nangis kawan saya tuuu.... 



      gambar nie saya describe die..... korang nk tahu ape die buat ??? ................................................

die duduk bersila depan kelas je kot..... setahu saya la x ade lg peraturan x boleh duduk bersila depan kelas..... sebenarnya die nk menaikkan semangat die jeee.....
ape yg korang rase.... kesian ot.....
nk tahu tak kawan saya cakap apa ..... 'weyyy... kaw tak tahu malu ke duduk tayang muka kat sini..... kaw kan pempuan.......'

biar la die duduk situ.... ke  korang takut die nk kacau korg punya catwalk ayu korang..... ni yg aku cakap.....


takpe ye kawan.... saya sntiasa ade untk back up awk jika awk btul.... kalu malu nk luahkn kt saya .... luahkan kat tuhan ye..... bak kata mr.box kt atas... 'DON'T BE SAD, ALLAH ALWAYS WITH U'

kepada readers.... jangan mengeluarkan kata-kata sebelum berfikir... kita kena ade perasaan jage hati kawan... kalu kite susah awk cari die jugak kan..... tambah2 korang duk kt asrama......



No comments:

Post a Comment